Choux fleur pané. Panirani karfiol.

image

Vite faite , bien faite. Ci vous en avez pas beaucoup de temps, ce plat est idéal pour vous.

image
Karfiol je povrće koje me prati još od detinjstva, sećam se kako ga je moja majka spremala na sve moguće načine,(śta drugo očekivati od jedne kuvarice, ideja uvek na pretek), a najviše karfiola u turšiji, crvenih paprika, zelenog paradajza i jednog velikog lotus cveta medju njima-karfiola.

image
Zahvaljujuci baki kuvarici i mami amateru u kuhinji i u mojoj porodici se nastavlja tradicija: » povrce na prvom mestu », a počasno mesto pripada belom lotus cvetu-karfiolu.

image
Recette: faites cuire choux fleur dans l’eau bouillante avec du gros sel, jus du citron et quartiers de citrons, pas trop. Une fois cuite, refroidir choux fleur dans l’eau glacée, essorer la au maximum et faîtes la panné dans : oeufs battus, farine et chapelure.

image
Faîtes cuire dans four à 250 de grès. Elle dois avoir la croûte bien croustillantée.

image

Recept: obariti ceo karfiol u kipucoj slanoj vodi, u kojoj ste dodali malo soka od pola limuna i njegovu koricu.Karfiol se brzo bari i vodite računa da ne bude previše kuvan, jer će se cvetovi odvojiti i nećete ga moći panirati. Uvaljajte ga pažljivo u smesu za
paniranje (jaja, brasno, prezle) i
stavite u rernu da se zapece, odnosno da smesa za paniranje postane hrskava.
Pre neki dan sam slučajno saznala za kulinarsku igru: »Ajme koliko nas je », koja postoji već osam godina, a koju je organizovala Nikolina sa bloga : »U slast », zahvaljujući stranici : »Katin špajz », na kojoj je gospodja Kata objavila ovu interesantnu igru.. Ovog meseca domaćica je Kata sa njenim blogom : »Katin špajz ». Tema koju je Kata odabrala se meni puno dopala tako da sam odlučila da učestvujem ovim prilogom. Inače toplo vam preporučujem blog-ove i jedne i druge domaćice jer su fantastični, i što se tiče i fotografija i tema koje obradjuju. Pogledajte ih što pre, jer sam sigurna da ćete naći nešto što će vas nagnati da odmah udjete u kuhinju, uključite vaše šporete i obradujete vaša čula ukusa i mirisa.Ili, pak, da naložite vatru ( ako imate tu sreću, da šporet na loženje imate u kuhinji) i da se u ove hladne dane uz pucketanje drveta i užarene plotne,vratite u neko prošlo vreme kada smo svi bili skupa i na svom ognjištu, a ne kao danas rasuti po celom svetu, daleko od svojih najdražih. Malo sam nostalgična, uhvatila me tuga za roditeljima, rodnim krajem, familijom, nemojte mi zameriti, U svakom slučaju prijatno vam bilo!

Laisser un commentaire

