Pain aux olives, tomates et graines de courges. Hleb sa maslinama , paradajzom i semenkama zelenih tikvica.

image

image

image

Hleb sa crnim i zelenim maslinama , začinskim biljem i paradajzom je idealna kombinacija, i zasigurno će se dopasti čak i onima koji ne vole masline.

image

image

Recette : 530 gr de farine de blé, 3 càs de farine de seigle, 2 càs de farine d’orge, 50 gr cerneaux de noix, 200 ml d’eau plat, 100ml d’eau gazeuse, 30 gr de levure boulangère, 1 cas de farine de pois chiche, 6 cas de huile d’olive, 1,5 cac de sel, 1/2 cac de sucre, 1cas de vinaigre blanc, 1 càc deles herbes de Province.
image
Mélanger toutes les sortes de farines, mettre dans un cul de poule , ajouter les autres ingredients. Dans un récipient delayer la levure dans l’eau tiède, ajouter du sucre. Verser la préparation sur les farines, pétrir la pâte jusqu’à ce qu’elle soit homogène, laisser la reposer environ une heure, elle doit doubler de volume.

image
Après une heure pétrir à nouveau, la laisser doubler de volume à nouveau. Parsemer la farine sur la table , travailler la pâte, disposer dans la terrine, décorer le pain avec des cartiers de tomates fraiches, poivrons, graines de courge, graines de pavot, olives et du basilique. Laisser reposer 15 minutes, mettre dans un four préchauffé, faire cuire à 250′ 20 minutes.

image
Recept: 530gr žitnog brašna, 3 kašike heljdinog brašna, 2 kašike ječmenog brašna, 1kašika brašna od leblebija, 200 ml obične vode,100 ml mineralne vode.50 gr jezgra oraha isečenih na krupno, 30 gr pekarskog kvasca, 6 kašika maslinovog ulja, 1,5 kašičica soli, 1/2 kašičice šećera i 1kašika belog sirća, 1/2 kašičise provansalskog začinskog bilja. Što se tiče provansalskog začinskog bilja, htela sam da vam kažem da ga ja veoma često koristim u pripremi hrane jer ima jako dobru kompozicuju-sastav.100 gr začinskog bilja sadrži: 26 posto origana, 26 posto, ruzmarina, 26 posto timijana, 26 posto čubara( satureja montana) i 15 posto bosiljka.

image
U jedan lončič sipajte mlaku vodu dodajte kvasca i šećera i sačekajte da se kvasac otopi. Za to vreme sjedinite sve vrste brašna u posudi u kojoj ćete mesiti hleb, dodajte ostale sastojke i zamesite testo. Pokrijte ga čistom krpom i ostavite da narasta na sobnoj temperaturi. Kada testo dobro naraste premesite ga i ostavite da iznova naraste. Kada bude naraslo, posipajte brašna na mestu gde ćete izraditi vaš hleb, da vam se testo ne bi lepilo. Oblikujte ga prema obliku i veličini vašeg pleka u kome ćete peći hleb, stavite ga u uljem podmazani plek i odozgo ga ukrasite maslinama, kriškama svežeg paradajza , crvenom paprikom, zelenim semenkama, ,makom i bosiokom. Kao što se vidi na slici ja sam samo jezgra oraha dodala u testo a ostale sastojke sam iskoristila za dekoraciju, a sledeći put kada sam mesila hleb ja sam ih dodala testu. A vi umesite testo po vašem ukusu , ja sam ovde samo da probudim ideje u vama, jer u oba slučaja hleb je jako ukusan. Pa dragi moji šta ko voli, i naravno javite mi vaše utiske.

image
Ostavite da hleb narasta 15 minuta i posle narastanja stavite ga da se peče u rerni koja je već bila zagrejana na 250`, pecite ga na istoj temperaturi 25 minuta.

image

2 réflexions sur “Pain aux olives, tomates et graines de courges. Hleb sa maslinama , paradajzom i semenkama zelenih tikvica.

Laisser un commentaire

