Sushi fait maison. Suši

image

image

image

image

image

image

image

image

image
Recet: 200gr de riz pour sushi ou arborio, 200 ml d’eau, vinaigre de riz, (2cas), sucre, (1cac),gros sel(1/2 cac). Du vinaigre mettre à la fin de cuisson. Vôtre riz dois être collant. Les feuilles de algues, avocats, concombres, saumons mariné. Pour rouleau de printemps: feuilles de riz, riz, salade verts , crevettes, carottes, avocats, choux vert.

image
image
Pre nego što krenete sa pripremom ne zaboravite soja i wasabi sos, bez njih vaš suši neće biti ono pravo.

image
Recept: 200gr pirinča za suši ili arborio, 400 ml vode, pirinčanog sirća po ukusu, (ja sam stavila 3 kašike),malo šećera,(ja sam stavila1/2 kašičice), takodje po ukusu. Pirinač kada se skuva treba da bude bez imalo vode i lepljiv. Sirće stavite na kraju kuvanja.
Za rouleau de printemps (rolovane prolecne valjke) će vam trebati nekoliko listova pirinčanih kora. Kao nadev: po jedan list zelene salate , malo pirinča, crvenih škampa, soje u klicama, rendane šargarepe, sitno seckanog kupusa, avokada. Da bi pirinčana kora bila savitljiva pre punjenja je na trenutak potopite u mlakoj vodi, ali ne previše jer može da se desi da se pocepa.

image
Nekoliko listova morskih algi, za suši a kao nadev: marinirani losos, avokado, krastavac, zelena tikvica. Sto se tiče lososa ja obavezno pripremim marinadu, po meni je tako sigurnije.

image
Isecite losos na tanke lamele, poslažite ga na tanjir, po njima stavite prstohvat soli ( ja sam koristila krupnu himalajsku so), prstohvat šećera, posipajte maslinovim devičanskim uljem, dodajte sitno seckane mirođije i bibera u zrnu ( crvenog , belog i crnog).

Laisser un commentaire

