Salade hawaïenne. Havajska salata.

image
Ce soir il fallait décider , la salade ou pizza, moi j’ai voté pour ma petite salade hawaïenne . Une salade plaine de saveurs.

image
Pour la salade il vous faut :
180 gr d’haricots rouges
180gr de flageolets
180 gr de maïs
1 tomate
6 bâtons de crabes
4-5 cornichons
quelques amandes
quelques noisettes
quelques graines de goji
quelques graines de chia
1clémentine
quelques tranches d’oignons rouges
1càs d’huile de pépins de raisins
vinaigre de framboises
1 cac de persil haché
2 gousses d’ail
sel fin

Preparation:
Dans un saladier mettre chaque ingrédient l’un à coté de l’autre. Il ne faut pas les melanger. Finir avec les bâtons de crabes, les dès de tomates, noisettes, amandes, goji et graines de chia. Verser un filet d’huile, ajouter du sel, d’ail couper en dès, et du persil haché. Mettre la salade dans le frigo une demi-heure, laisser la refroidir et servir aussi tôt.

image

Večeras je trebalo odlučiti između havajske salate i pice. Ja sam se ipak odlučila za Havaje. I samo što sam završila večeru, zvoni telefon, zove moja prijateljica , pita kako smo , šta radimo? Evo samo što smo večerali, kažem ja, šta ste lepo imali za večeru – pita ona?  Aaa , imali  smo fantastičnu multienergetsku salatu, prepunu egzotike, i varijetea slano- slatkog.

image

image

I verujte mi , pripremajući je, već sam osetila njen ukus u mojim ustima , i jedva čekala da sednem za stolom.

image

image

Sve je to okej, kaže ona meni, ali klementine u salati,,,, , to ne bih mogla! Ah grešiš draga moja , kažem ja njoj. U stvari, baš taj slano – slatki spoj klementine, daje eksploziju ukusa u ustima pri prvom didiru sa našim čulima ukusa. Ovo je odlična energetska i nutritivna kombinacija, spoj različitih meridijana i ukusa, i zato vam je toplo preporučujem, pripremite je što pre, nećete se pokajati.

image

Inače salata se veoma brzo sprema bez nekakvih posebnih dodataka, i za nju će vam biti potrebno:
180 gr crvenog pasulja
180 gr kukuruza
180 gr zelenog pasulja,
1/2 glavice crvenog luka
4-5 kornišona
1 paradajza
6 surimi od krabe
1 klementina
nekoliko goji ( goži) plodova
chia semenke ( nekoliko)
nekoliko badema
nekoliko lešnika
soli po ukusu
1 supena kašika ulja, od semenki grožđa
1 supena kašika sirća ( ja sam stavila sirće od malina)
1 kafena kašičica seckanog peršuna
2 češnja seckanog belog luka.

image
Poređajte sve sastojke u činiji, ali tako da se ne pomešaju, jedan pored drugog, završite sa plodovima , semenkama i krabom, pospite ulja odozgo, posolite , dodajte belog luka i peršuna i ostavite je da odstoji u frižideru, na pola sata. Hladna će biti daleko ukusnija. servirajte. Nema potrebe, mešati je, jer će se prilikom srviranja u tanjiru ,ukusi sjediniti.

image

image

image

image

image

Laisser un commentaire

