Od starog novo.

Danas sam se malo bavila dekoracijom i iskreno da vam kažem  jako sam zadovoljna rezultatom. Već duže vreme razmišljam da nekako preuredim ovaj moj ormarić i bez ikakve predstave kako treba raditi i dočarati  déchirée  ( dešire-pocepani )  stil , ja započela, svideo mi se početak a kraj još više.

Osim što se bavim kuhinjom uživam i u ručnom radu i  dekoraciji, tako da imam još puno planova koje sam započela ali nikako da ih završim, biće dana i za to. Za sada evo fotografija mog  starog ormara u novom ruhu. 

Pre je izgledao ovako , monotono belo, a danas me svojim izgledom vraća u detnjstvo i  podseća na  kredenac iz naše kuhinje koji je stajao tik pored šporeta u kome smo pekli ovakvu jednu masno -slasnu -hrskavu gibanicu, pa kada je zagrizeš ono se kora raspršti u hiljadu malih hrskavih komadića. Bili  su to bezbrižni dani mog sretnog detinjstva koje sam provodila uz najbolje roditelje na svetu.

Ah da , umalo da zaboravim, ja sam koristila ove boje, na kojima  piše da se radi o dekorativnim bojama na bazi vode. Poreklo Holandija. Verovatno ih ima i kod nas.


Laisser un commentaire

