Salade Adriatique. Jadran salata.

Malena šareno-  zelena sonata, zadovoljiće potpuno vaša čula za dalekim prostranstvima i neobičnim ukusima. Mene je oduševila, probajte je i vi.

C’est une salade composée de :
Salade verte
Crevettes
Feuilles de crabes
Tranches de saumon
Tomate sechee 
Quelques rondelles de concombre
Les feuilles de basilic
Et d’ une petite vinaigrette:
huile d’olive
vinaigre de balsamique
sel
poivre

Spremajući salatu kombinacije su se ko perlice bisernih školjki nizale same od sebe .To su oni moji trenuci kada krenem od ničeg , pa onda kažem sebi : pripremću je ovako- moju salaticu , imam one zelene salate u frižideru staviću prvo nju, pa hajde da dodam još ovo ,pa onda losos odnekud izviri nošen modro plavim talasima  uzburkanog mora, pa i njega strpam tu, a onda vidim krabu kako se lenjo  proteže po morskoj paprati , na zelenoj morskoj travi šćućurili se malecni sivkasti  škampići pa jedan drugom šapuću lepe nežne reči praveći mehuriće tik do mene , a ja šta ću  žao mi ih je ali ipak strpam i njih – i bi moje salate..Nekako me je podsetila na naše Jadransko more i tako dobi ona ime adrijatik salata.

Za adrijatik salatu će se svakako odlučiti oni koji vole ribu i plodove mora a svakako je preporučujem i onoj drugoj strani, probajte je i osvojiće vas svojim ukusom.

Adrijatik salata se može poslužiti i kao glavno jelo uz blago prepečen hleb sa nekoliko kapi devičanskog maslinovog ulja.

Za pripremu salate vam je potrebno:

Nekoliko listova zelene salate

Nekoliko škampa( gambora-malih račića)

Nekoliko listova krabe ( koristila sam krabu u obliku listova a vi možete staviti krabu u bilo kom obliku )

Nekoliko listova dimljenog lososa

Sušenog paradajza mariniranog u maslinovom devičanskom ulju.

Nekoliko kolutova sirovig krastavca ili zelene zukini tikvice.

Nekoliko listića svežeg bosiljka.

Vinaigrette – Vinegret-preliv za salatu:

Balzamiko sirća

Maslinovog devičanskog ulja

Soli i bibera.

Sve sastojke dobro sjedinite mutilicom i prelijte preko već dresirane salate. Prijatno vam bilo i javite mi vaše utiske.

Laisser un commentaire

