Zašto i čemu sve to?

Ko sam ja ?

Šta sam ja ?

I..čemu sve to?

Idem pa se vratim..

Krenem pa stanem

Čemu sve to?

Jer možda…

Već sutra odem?

Zemlja,zemlji..

Pepeo pepelu

Ja i dalje u ovoj zbrci vremena

U ludilu želja i moru snova

Pitam 

I dalje  pitam sebe

Čemu sve to?

Naše,vaše,moje rođenje

I sva ostala nekada i ne započeta

Zaustavljena u trci vremena

Odnešena  krilima smrti

Daleka nebeska carstva…

I svi moji,naši,vaši ….

dani rođenja i svih budućih rođendana

Davanja ,uzimanja, odlazaka

Zašto nam daju,daju…..

Učine da poverujemo…

Pa onda brutalno uzimaju

Ko su oni , oni koji imaju pravo na nas…?

Razbacane crne misli

Knedla ugrlu 

noć ludila 

Ludi trzaji ranjenog srca

Njegova besomučna igra

 čak do sasušenog grla 

Mučnina u stomaku 

Od crnih rupa ludog života

I zašto baš danas?

I zašto ja, ti, on ,ona, ono?

Zašto  ti baś danas?

Laisser un commentaire

